You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
ילדים ב'-  כשהיריבה מתקבלת עם פרח ושוקולד
אפשר לשלב בין סולידריות ליריבות ספורטיבית בריאה. שחקני גליל עליון עם פרח ושוקלד בידם בדרכם לשחקני קרית שמונה (צילום: מדיה הפועל גליל עליון)

ילדים ב'- כשהיריבה מתקבלת עם פרח ושוקולד

דרג 2 - צפון: צפו בשחקני הפועל גליל עליון מעניקים פרחים לילדי עירוני קרית שמונה לפני משחק הדרבי. תשעה שערים משני הצדדים נכבשו במשחק

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

מצב המלחמה המתמשך בצפון הארץ והשפעתו הישירה על הנעשה בגליל העליון והגליל המערבי, אינה פוסחת על הכדורגל. בעוד שמחלקת הנוער של הפועל גליל עליון מתבססת ברובה על שחקנים מיישובים בגליל העליון, שלא פונו בשל המצב הביטחוני - בעירוני קרית שמונה המצב שונה בתכלית: חלק גדול משחקני קבוצות החטיבה הצעירה פונו לפני מספר חודשים עם משפחותיהם ממקום מגוריהם. הקבוצות מתאמנות פעמיים בשבוע במגרש שמעמידה לרשותה מחלקת הנוער של עירוני טבריה. חלק משחקני הקבוצה אינם מגיעים לאימונים ומתאמנים במסגרות אחרות ומגיעים רק למשחקים. הקבוצה מתקשה להתאמן ולהתייצב למשחקים עם סגל מלא, כשבהיעדר מגרש ביתי נבצר ממנה לארח משחקים והיא על תקן אורחת בכל המשחקים.

בימים כתיקונם משחק בין קבוצות ממחלקות הנוער של הפועל גליל עליון ועירוני קרית שמונה היו עומדים בעיקר סביב היוקרה האזורית. במשחק בין קבוצות ילדים ב' של שני המועדונים, שנערך היום במגרש הסינטטי בצפת, הסולידריות הייתה שם המשחק. לפני המשחק, הפתיעו וריגשו שחקני הפועל גליל עליון את האורחים מקרית שמונה, להם העניקו פרח ושוקולד שנתרמו ע"י חנות הפרחים תלתן בעיר צפת.

על כר הדשא שחקני הקבוצות הציגו משחק התקפי מצוין. שערים נכבשו בתדירות גבוהה משני הצדדים. קרית שמונה הייתה יותר תכליתית ובסיום גם חגגה ניצחון 4:5.  כבשו לזכות קרית שמונה: מג'ד נג'ף - שלושער, אחד שאן תלש ואסא קתז. כבשו לזכות הפועל גליל עליון: אבישי עומר - צמד. איתי אללי. עידן זמיר

יורם עומר, מנהלה המקצועי של הפועל גליל עליון, אמר בסיום: "זה המעט שיכולנו לעשות למען ילדי קרית שמונה בתקופה הקשה בה הם נמצאים. פרח לפריחה מחודשת ושוקולד לחיים טובים ומתוקים. מעבר לזה, כל מי שהגיע לצפות, נהנה ממשחק טוב עם הרבה שערים והכי חשוב באווירה טובה".

עידן שפשה, מאמן קרית שמונה: "מחווה מאוד מרגשת של הפועל גליל עליון. הילדים מאוד התרגשו. זה היה מאוד נחמד, חימם את הלב. כל הכבוד להפועל גליל עליון. אנחנו מנסים לעשות את המקסימום במצב הנתון. אנחנו לא מצליחים להתאמן כקבוצה, מאחר וחלק מהילדים בצפון הארץ וחלק במרכז. פעם בשבוע אני מאמן בצפון ופעם בשבוע במרכז. לא פשוט,  אבל מנסים לייצר איזושהי שיגרה ולהגיע מוכנים למשחקים. מקווים מאוד לחזור בהקדם לעירנו האהובה ולמסגרת הרגילה".